ژان بقوسیان سایت مدیرسبز

اغلب مدیران نمی دانند که کارمندان، برای گرفتن رهنمود و دستور به دقت چشم به آنها دوخته اند. اگر شما در زمینه خدمات دهی خوب صحبت کنید؛ اما در عمل آن را نشان ندهید، قبل از شروع بازنده اید. در مقام یک مدیر
اولین قدم برای ایجاد انگیزه در کارکنان، در زمینه ارائهی عالی ترین خدمات، این است که به طور مداوم روحیه و رفتاری که مایلید کارمندان با مشتریان داشته باشند در عمل با رفتارتان نشان دهید.
در اینجا دوازده عمل را ذکر میکنیم که کارکنان با استناد به آنها میزان تعهد شما را به خدمات دهی خوب ارزیابی میکنند.

 

برای مطالعه کامل مقالات می توانید فایل مربوطه را دانلود کنید و برای مطالعه مقالات بیشتر به وب سایت مدیر سبز مراجعه کنید.

https://modiresabz.com

پاسخگویی به سوالات شما و مشاوره در زمینه هتلداری

موردی یافت نشد
  • سوال شما